Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel nog leeg

Voor 23:59 besteld, binnen 1-2 werkdagen in huis
Bekijk winkelwagen

Bezorgen

Als je bestelling die uit meerdere artikelen bestaat, proberen we dit altijd in één pakket te bezorgen. Soms past je bestelling niet in één doos, in dat geval gebruiken we een extra verpakking. Dit heeft natuurlijk geen invloed op de berekening van de bezorgkosten.

Bezorgkosten
Nederland: De verzendkosten zijn €4,95. Dit is een bijdrage voor de verzending en het verpakkingsmateriaal. Bestel je voor meer dan €39,99 dan verzenden wij je bestelling altijd gratis.

België, Duitsland en Luxemburg: De verzendkosten zijn €6,95. Dit is een bijdrage voor de verzending en het verpakkingsmateriaal. Bestel je voor meer dan €49,99,- dan verzenden wij je bestelling altijd gratis.

Frankrijk: De verzendkosten zijn €8,95. Dit is een bijdrage voor de verzending en het verpakkingsmateriaal. Bestel je voor meer dan €49,99,- dan verzenden wij je bestelling altijd gratis.

Levertijd
Als je op werkdagen voor 23:59 uur een bestelling plaatst, verzenden wij jouw bestelling de volgende werkdag. Vaak wordt je bestelling de volgende dag al aangeboden, soms duurt dit één of twee dagen langer. Let op: je bestelling wordt in de avonduren aangeboden. Er zijn wel wat uitzondering voor de levertijd.

De uitzonderingen: waarom duurt het soms iets langer?

  • Bestel je iets op vrijdag na 15:00 uur, zaterdag of op zondag, dan versturen we je pakket op maandag.
  • Bestel je voor het eerst iets bij Jollein, dan hebben wij soms wat tijd nodig om je gegevens te controleren.
  • Heel soms is er een probleem in ons magazijn waardoor het iets langer kan duren.
  • Als we het heel erg druk hebben, passen we onze bezorgtijden aan. Ook onze bezorgpartners kunnen bij extreme drukte de levertijd aanpassen. Bijvoorbeeld rond de feestdagen.
  • Op officiële feestdagen bezorgen we niet.
Bezorging 
Je kunt je bestelling laten bezorgen op een gewenst huisadres. Per e-mail word je op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

Bestelling nog niet geleverd
Bekijk via je Track & Trace code de laatste status van je bestelling. Zodra wij je bestelling hebben ingepakt ontvang je deze van ons of direct van DHL. Heb je binnen een werkdag nog geen code ontvangen dan verzoeken we je contact op te nemen met onze klantenservice.

Bestelling incompleet
Het kan voorkomen dat je bestelling in meerdere pakketten verzonden is en het resterende deel van je bestelling later geleverd wordt. In dit geval ontvang je twee Track & Trace codes. Is dit niet het geval en is je bestelling incompleet? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Jouw cookievoorkeuren

Deze website maakt gebruik van cookies, die noodzakelijk zijn voor de technische werking van de website en altijd zijn ingesteld. Andere cookies, die bedoeld zijn om het gemak van het gebruik van deze website te vergroten, voor directe reclamedoeleinden of om de interactie met andere websites en sociale netwerken te vereenvoudigen, worden alleen geplaatst met uw toestemming.

Cookie instellingen

Deze website maakt gebruik van cookies, die noodzakelijk zijn voor de technische werking van de website en altijd zijn ingesteld. Andere cookies, die bedoeld zijn om het gemak van het gebruik van deze website te vergroten, voor directe reclamedoeleinden of om de interactie met andere websites en sociale netwerken te vereenvoudigen, worden alleen geplaatst met uw toestemming.